Valve ostaa Advance B2B:n ja vahvistaa asemaansa johtavana HubSpot -kumppanina

Valve Branding Oy on ostanut markkinointitoimisto Advance B2B:n koko osakekannan. Yrityskaupan kautta Valve vahvistaa asemaansa Suomen johtavana B2B -markkinointitoimistona ja HubSpot -kumppanina. Valve on Arvon sijoituskohdeyritys.

B2B -ostokäyttäytymisessä on käynnissä perustavanlaatuinen muutos – vaihtoehtojen vertailu ja päätöksenteko tapahtuvat yhä enemmän verkossa. Tähän myynnin ja markkinoinnin automaatiojärjestelmä HubSpot tarjoaa oivan työkalun.

“Yrityskauppa on merkittävä strateginen askel kohti visiotamme olla asiakasyritystemme johtava kumppani B2B -markkinoinnissa ja -myynnissä,” sanoo Valve Brandingin toimitusjohtaja Jorma Maaninka. “Yhdessä Advance B2B:n kanssa olemme entistä paremmissa asemissa toimittamaan liiketoimintaa edistäviä ratkaisuja asiakkaillemme – brändistä teknologiaan ja strategiasta jatkuvaan kaupalliseen kasvuun.”

Advance B2B:n toimitusjohtaja Sari Venäläinen lisää: “Yhdistyminen Valven kanssa antaa meille mahdollisuuden laajentaa toimintaa Euroopan markkinoilla. Uskomme vahvasti, että B2B -kasvun tulevaisuus on älykkään datan, kohdennetun viestinnän ja tehokkaan teknologian leikkauspisteessä.”

Advance B2B:stä tulee Valve Brandingin tytäryhtiö. Kauppa ei vaikuta nykyisiin asiakassopimuksiin, käynnissä oleviin projekteihin tai päivittäisiin yhteyshenkilöihin.